دانلود فیلم ایرانی سه بیگانه با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی سه بیگانه کیفیت بلوری 1000p و 720p و 480p

دانلود قانونی فیلم 3 بیگانه با حجم کم و عالی

Download Film Irani 3 Biganeh

دانلود فیلم ایرانی سه بیگانه

نام فیلم: سه بیگانه

ژانر: خانوادگی / کمدی

سال تولید: 1393

سال انتشار: 1396

محصول کشور: ایران

مدت زمان: 90 دقیقه

تهیه کننده: مسعود ردایی و حبیب اسماعیلی

نویسندگان: مهدی مظلومی، امیر برادران

کارگردان: مهدی مظلومی

اطلاعات کامل: کلیک کنید

ستارگان: امین حیایی، محمدرضا شریفی‌ نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، سحر قریشی، برزو ارجمند، حمید لولایی، حسین محب اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرومهر، علی کاظمی، کیانوش گرامی و…

خلاصه داستان فیلم: داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های آن ها را به هم می ریزد.


دانلود فیلم ایرانی سه بیگانه

نقد و برسی فیلم سه بیگانه

دانلود فیلم ایرانی سه بیگانه

در ابتدای دهه ی 90 شمسی ، مجموعه فیلمهای کمدی در سینمای ایران مشاهده می شدند که بازیگران ثابتی داشتند و فیلمنامه و محل رخداد داستانشان نیز در هسته به یکدیگر مشابه، اما در ظاهر متفاوت بود. آثاری که جواد رضویان نام منحصر به فردی بر روی آنان گذاشت و پس از آن نیز با همین نام شناخته شد یعنی فیلمهای « شونه تخم مرغی »

« سه بیگانه » نیز اثری است که شباهت انکار ناپذیری به همان آثار دارد. آثاری که در آن فیلمساز و نویسنده هرآنچه که فکر می کرده می تواند باعث خنده مخاطب شود را با هر زحمتی که بوده در فیلم گنجانده تا بتواند خنده ای بگیرد و فیلمی ساخته باشد. فیلمنامه « سه بیگانه » مغلطه ای درهم و برهم از شوخی های جنسی و اجتماعی است که هرکدام از ما بارها و بارها در مکان های عمومی و حتی تاکسی های شهری شنیده ایم و حالا فیلمساز همان شوخی هایی که اغلب نمی چسبند را تا حد آستانه خط قرمز بوده بکار گرفته اند و یکی پس از دیگری به مقابل دوربین آورده اند بی آنکه پیوستگی میان آنان برقرار باشد و قصد داشته باشد پیامی واحد را منتقل نمایند. آخرین فیلم مهدی مظلومی در ایران، شامل شخصیت های چند پاره ای است که فاقد هویت هستند و جان کلامشان مشخص نیست. آنان نه جاسوس هستند و نه نادان، نه هدفی دارند و نه بیکار هستند. آنان تنها نام جاسوس را در این داستان اختیار کرده اند تا در دام شوخی های نم پس داده ای نظیر قر کمر و میل شدید مرد به زن قرار بگیرند که تاریخ انقضای آن سالهاست که به سر آمده و کمتر کسی در سینمای کمدی امروز سراغ آن را می گیرد؛ به نظر می رسد که فیلمسازی کمدی ایده آل مهدی مظلومی کماکان در دهه ی 80 باقی مانده است.

می توان چندان درباره « سه بیگانه » نوشت چراکه فیلم ویرانه ای از بدترین ها ( از فیلمبرداری گرفته تا کارگردانی و بازیگری و.. ) را در خود دارد و مشخص نیست که آیا فیلمنامه ای هم داشته و یا در صحنه فیلمبرداری به رشته نگارش درآمده. پایان بندی عجیب و غریب فیلم هم که گویا قرار بوده حس ناسیونالیستی مخاطب را بیدار نماید، به حدی بد و خارج از قاب سینماست که تماشاگر را از بابت سینمایی یا ویدئویی بودن فیلم به شک می اندازد! فیلم یک سکانس اجرای موسیقی هم دارد که تیر خلاص به شعور مخاطب محسوب می شود!

سه بیگانه فیلم سینمایی کامل دانلود

پیشنهاد میشه همچنین ببینید

این فیلم به درخواست تهییه کننده مهدی مظلومی و امیر برادران به صورت قانونی به فروش میرسد در تمامی سایت ها

” برای خرید و دانلود فیلم با کیفیت های مختلف اینجا کلیک کنید