خلاصه داستان فیلم زمانی برای مردن نیست ، No Time to Die

جیمز باند خدمت را کنار گذاشته و به عنوان یک فرد معمولی به زندگی خود ادامه میدهد که ناگهان در یک روز زمانی که فلیکس لیتر، یک دوست قدیمی از سیا، به دنبال کمک می‌آید او بار دیگر وارد بازی میشود...

باکس دانلود فیلم

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

تیزر ها و تریلر های فیلم زمانی برای مردن نیست ، No Time to Die

درباره فیلم زمانی برای مردن نیست ، No Time to Die

  • بازیگران: Daniel Craig ، Ana de Armas ، Léa Seydoux
  • کارگردان: Cary Joji Fukunaga ،
  • کیفیت: 480 ، 720 ، 1080

دانلود فیلم جدید جیمز باند: داستان فیلم زمانی برای مردن نیست No Time To Die مدت زمان کوتاهی پس از اتفاقات پایانی فیلم Spectre در سال ۲۰۱۵ را روایت میکند. در انتهای اخرین فیلم فیلم جیمز باند spectre ،  هویت رییس دسته جنایتکاران به نام ارنست بلوفلد را جاسوس محبوب، که نقشش را کریستوف والتز بازی میکند، می فهمد  و معلوم می شود که بخاطر  علاقه پدرش به جیمز باند در دوران کودکی از او کینه به دل دارد. و پس از کشتن پدرش در جریان یک بهمن، بلوفلد یا همان فرانتس اوبرهاوزر، در نقش رهبر یک سازمان تروریستی به نام Spectre به دنبال خرابکاری های بزرگ و انتقام است. بدنبال امتناع باند از کشتن او در پایان فیلم قبلی، بلوفلد دستگیر شده و جیمز باند نیز همراه با عشقش دکتر مادلین سوان که لیا سیدو، بازیگر فرانسوی، نقش او را بازی می کند در افق محو شدند. به گفته سیدو، داستان فیلم جدید جیمز باند نیز از همینجا آغاز می شود.

این دو در مناطق کوهستانی ماترا در ایتالیا زندگی جدیدی را آغاز کرده اند و مامور MI6 نیز روزهای پراکشن خود را پشت سر گذاشته است. اما در شرایطی که مادلین رازهای خاص خودش را مخفی کرده و مشکلات گذشته دست از سر باند بر نمی دارند، این دو از هم جدا می شوند. پنج سال بعد، باند بازنشست شده و در جاماییکا در حال میگساری است. وقتی یک مامور قدیمی سازمان سیا به نام فلیکس لیتر از او درخواست کمک می کند، باند خود را بار دیگر در دردسر می بیند. بلوفلد بازگشته و یک شخصیت شرور دیگر به نام سافین با بازی رامی مالک نیز دردسرساز شده است. با اکشنی بیش از هر زمان دیگر، No Time To Die در این زمینه از فیلم قبلی Spectre نیز فراتر رفته و رکورد بزرگ ترین انفجار گینس را با انفجاری به قدرت ۱۳۵.۴ کیلوگرم را شکسته است.

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

سینا:

14 بهمن 1400 | 23:07

سلام فیلم سانسور شده هست؟؟؟؟

غزاله:

24 دی 1400 | 12:52

سلام وقت بخیر من تحلیلی بر سریال شکارچی ذهن نوشتم آیا امکانش هست شما در سایتتون منتشر کنید؟؟

حامد:

19 آذر 1400 | 02:15

عالی

نظر شما چیست؟